torsdag 20. september 2007

Hei og velkommen til min blogg!

Da er jeg endelig ferdig med språkrapporten :O)
Siden jeg ikke var på den første samlingen fikk jeg ikke gjennomført intervjuet før fredagen som var. Helga brukte jeg til å opprette bloggen og skrive presentasjonen av meg selv. Derfor begynte jeg ikke på rapporten før på mandag. Jeg syntes det var spennende både å se hva jeg fikk ut av intervjuet og å skrive om det, så jeg klarte rett og slett ikke å la være med å skrive oppgaven ferdig.....
Men som vanlig fikk jeg jo selvfølgelig problemer med at jeg fikk for mange tegn. Og jeg synes absolutt det er mye vanskeligere å kutte ned på en tekst enn å skrive mer. Nå står det jo i oppgaveteksten at forord og litteraturliste ikke regnes med og jeg regner sterkt med at kildehenvisningene heller ikke regnes med. I så fall har jeg vel klart å holde meg innenfor grensen.
Jeg har en stygg tendens til at det blir så mye jeg har lyst å skrive, fordi jeg syns det blir veldig interessant, he he ;O)

Men nå er det ferdig skrevet og levert, så da er det vel bare å vente på dommen................

Ingen kommentarer: